fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Jak luksus zamienił się w fast fashion

Wszyscy chcieli zarabiać. Ale czy można zarabiać na garstce elity? Pierwszy zrozumiał to Karl Lagerfeld, który w roku 2004 zrobił kolekcję dla H&M. To był przełom
Forum
Wciskanie ludziom, że kawałek szmaty, byle z logo znanej firmy, to rzecz ekskluzywna i dająca prestiż, powoli staje się nieprzyzwoite.

Warszawski butik przy Moliera 2, znany w sferach celebryckich z „luksusowych" marek (o tym, dlaczego ten przymiotnik jest w cudzysłowie, nieco dalej) ogłosił 25 września ogólnopolskim #DniemSzpilek. Tego dnia należało zamieszczać na Facebooku i Instagramie zdjęcia w szpilkach lub samych butów z obcasem nie niższym niż 5 cm. Za każdą osobę publikującą zdjęcie w szpilkach na Instagramie lub Facebooku opatrzone hashtagiem #DzienSzpilek butik zobowiązywał się przekazać 2 zł na rzecz fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

Akcję, która znalazła wielki odzew, można by uznać za pozytywną. Przecież każda pomoc się liczy. Poparło ją kilka celebrytek (m.in. Justyna Steczkowska i Hanna Lis), ale generalnie sprawa rozsierdziła internautów. Głosy ludzi z branży również były krytyczne.

Ostro wypowiedział się zajmujący się modą dziennikarz Michał Zaczyński. „Akcja marketingowa, w której chore dzieci są przynętą. A dwa złote, jakie od każdego...

Źródło: Plus Minus
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA