Jak luksus zamienił się w fast fashion

Wciskanie ludziom, że kawałek szmaty, byle z logo znanej firmy, to rzecz ekskluzywna i dająca prestiż, powoli staje się nieprzyzwoite.

Publikacja: 16.10.2020 10:00

Wszyscy chcieli zarabiać. Ale czy można zarabiać na garstce elity? Pierwszy zrozumiał to Karl Lagerf

Wszyscy chcieli zarabiać. Ale czy można zarabiać na garstce elity? Pierwszy zrozumiał to Karl Lagerfeld, który w roku 2004 zrobił kolekcję dla H&M. To był przełom

Foto: Forum

Warszawski butik przy Moliera 2, znany w sferach celebryckich z „luksusowych" marek (o tym, dlaczego ten przymiotnik jest w cudzysłowie, nieco dalej) ogłosił 25 września ogólnopolskim #DniemSzpilek. Tego dnia należało zamieszczać na Facebooku i Instagramie zdjęcia w szpilkach lub samych butów z obcasem nie niższym niż 5 cm. Za każdą osobę publikującą zdjęcie w szpilkach na Instagramie lub Facebooku opatrzone hashtagiem #DzienSzpilek butik zobowiązywał się przekazać 2 zł na rzecz fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Plus Minus
Polska jest na celowniku Rosji. Jaka polityka wobec Ukrainy byłaby najlepsza?
Plus Minus
„Kształt rzeczy przyszłych”: Następne 150 lat
Plus Minus
„RoadCraft”: Spełnić dziecięce marzenia o koparce
Plus Minus
„Jurassic World: Odrodzenie”: Siódma wersja dinozaurów
Plus Minus
„Elio”: Samotność wśród gwiazd
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama