Materiał powstał we współpracy z Samsung
To, co jeszcze niedawno wydawało się być pomysłem rodem z filmów fantastycznych, stało się dziś codziennością. Telewizor przestał być jedynie urządzeniem do oglądania tego, co ma do zaproponowania telewizja naziemna w odgórnie ustalonej ramówce.
Dziś stał się domowym centrum rozrywki z gigantyczną ofertą z całego świata, dostępną w dziesiątkach internetowych aplikacji zaledwie na wyciągnięcie ręki po pilota. Oglądamy co chcemy, kiedy chcemy i jak chcemy. Telewizory „Smart”, z ang. „mądre” czy „sprytne”, niepostrzeżenie zawładnęły naszymi salonami.
– W Polsce z różnych aplikacji na telewizorach Samsung Smart TV każdego tygodnia korzysta przeciętnie przeszło 2 miliony gospodarstw domowych – mówi Grzegorz Stanisz, szef działu RTV w Samsung Electronics Polska. – Ostatnio liczba ta widocznie wzrosła – dodaje.
Przypomina, że teraz , kiedy dużo osób pracuje zdalnie i w domach pozostają także dzieci, wielu operatorów płatnych telewizji w Polsce decyduje się udostępnić dotychczas płatne kanały lub uruchamia specjalne oferty. A to powoduje, że dziś Smart TV jeszcze bardziej zyskuje na atrakcyjności.