Aktualizacja: 22.12.2018 15:32 Publikacja: 22.12.2018 15:32
Foto: Bloomberg
Od ujawnienia go w 2015 r. niemiecka grupa zapłaciła ponad 27 mld euro na uregulowanie pozwów sądowych inwestorów i konsumentów, także kar umownych i grzywien wymierzonych przez organy nadzoru i na działania zaradcze mające zmniejszyć emisję spalin diesli. Według Wittera, w 2020 r. grupa poniesie w dalszym ciągu koszt około miliarda euro na kwestie związane z oszukiwaniem z emisjami spalin.
Volkswagen trzyma się planów wprowadzenia na giełdę w 2019 r. swego działu ciężarówek, nadal dostrzega potencjał wzrostu w Chinach — powiedział też dyrektor finansowy.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas