Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.08.2020 16:14 Publikacja: 03.08.2020 16:05
Foto: Adobe Stock
Pod hasłem „Badvertising" (w wolnym tłumaczeniu „szkodliwa reklama") wystartowała kampania organizacji New Weather Institute i Possible finansowana przez KR Foundation na rzecz rezygnacji z reklamowania dużych, energochłonnych przedmiotów codziennego użytku. Na start kampanii organizacje opublikowały raport pod tytułem „Upselling Smoke", w którym przedstawiono argumenty na rzecz zakazu reklamowania SUV-ów i... traktowania ich jak papierosów.
Czytaj także: Sprzedaż na świecie: SUV-y dominują
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Truskawki, wprawdzie nie z kluskami i jogurtem, ale ze śmietaną można jeszcze na Wimbledonie kupić, ale kibice ż...
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas