Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.08.2020 16:14 Publikacja: 03.08.2020 16:05
Foto: Adobe Stock
Pod hasłem „Badvertising" (w wolnym tłumaczeniu „szkodliwa reklama") wystartowała kampania organizacji New Weather Institute i Possible finansowana przez KR Foundation na rzecz rezygnacji z reklamowania dużych, energochłonnych przedmiotów codziennego użytku. Na start kampanii organizacje opublikowały raport pod tytułem „Upselling Smoke", w którym przedstawiono argumenty na rzecz zakazu reklamowania SUV-ów i... traktowania ich jak papierosów.
Czytaj także: Sprzedaż na świecie: SUV-y dominują
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas