Jakość i wizerunek

Laureat specjalnego wyróżnienia

Aktualizacja: 28.11.2014 08:29 Publikacja: 28.11.2014 01:32

Jakość i wizerunek

Foto: Rzeczpospolita

Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska już po raz drugi został laureatem specjalnego wyróżnienia w konkursie Młoda Marka Sukcesu. Po raz pierwszy zdobył je w piątym roku swej obecności na rynku, w 2012 r.

Marka zadebiutowała na rynku w 2007 r. – wtedy traktowano jako jedną z wielu marek własnych, choć zdecydowanie z kategorii premium. Za projektem stała w końcu Alma – pierwsza w Polsce delikatesowa sieć z prawdziwego zdarzenia, stawiająca na towary naprawdę wysokiej jakości.   Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska postawił z kolei na produkty spożywcze wytwarzane według dawnych receptur, często robione ręcznie z surowców najwyższej jakości. Firma podkreśla, że współpracuje z wieloma niewielkimi i często rodzinnymi producentami żywności. Tylko na potrzeby tej marki wyselekcjonowane gospodarstwa przygotowywały np. płatki róż czy fiołki do produkcji słodyczy.

Pozostało 83% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ekonomia
Witold M. Orłowski: Słodkie kłamstewka
Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko