Aktualizacja: 28.11.2014 08:29 Publikacja: 28.11.2014 01:32
Foto: Rzeczpospolita
Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska już po raz drugi został laureatem specjalnego wyróżnienia w konkursie Młoda Marka Sukcesu. Po raz pierwszy zdobył je w piątym roku swej obecności na rynku, w 2012 r.
Marka zadebiutowała na rynku w 2007 r. – wtedy traktowano jako jedną z wielu marek własnych, choć zdecydowanie z kategorii premium. Za projektem stała w końcu Alma – pierwsza w Polsce delikatesowa sieć z prawdziwego zdarzenia, stawiająca na towary naprawdę wysokiej jakości. Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska postawił z kolei na produkty spożywcze wytwarzane według dawnych receptur, często robione ręcznie z surowców najwyższej jakości. Firma podkreśla, że współpracuje z wieloma niewielkimi i często rodzinnymi producentami żywności. Tylko na potrzeby tej marki wyselekcjonowane gospodarstwa przygotowywały np. płatki róż czy fiołki do produkcji słodyczy.
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas