„Rzeczpospolita” liderem opiniotwórczych mediów

Inne redakcje powoływały się na „Rzeczpospolitą" w minionym roku 6,41 tys. razy. To najczęściej cytowane medium w kraju – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Aktualizacja: 31.01.2018 09:11 Publikacja: 30.01.2018 20:00

„Rzeczpospolita” liderem opiniotwórczych mediów

Foto: Marta Bogacz

Oprócz „Rz" w pierwszej trójce uplasowały się dwie największe komercyjne stacje radiowe w kraju, czyli Radio Zet (5,57 tys. cytowań) oraz RMF FM (5,43 tys. przywołań).

Odbiorcy chcą jakościowych mediów

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć