Reklama
Rozwiń
Reklama

Instagram ukrywa licznik lajków. „Usuwamy presję”

Polubienia to w mediach społecznościowych podstawa i powód do stresu użytkowników. Instagram idzie trochę na przekór?

Publikacja: 18.07.2019 15:38

Instagram ukrywa licznik lajków. „Usuwamy presję”

Foto: Bloomberg

Użytkownicy Instagrama (i innych mediów społecznościowych) bardzo lubią obserwować liczbę polubień (tzw. lajków) na swoich kontach. Chętnie też się porównują i wręcz walczą o coraz więcej lajków. Najnowsza decyzja Instagrama może im to utrudnić, ale dla ich dobra. Popularny serwis postanowił bowiem testowo ukryć w niektórych krajach liczbę lajków, by „usunąć presję” na użytkowników. 

Aktualnie użytkownicy Instagrama widzą liczbę polubień każdego postu, niezależnie od tego, czy go zamieścili czy nie. W teście Instagrama przy cudzych postach zobaczą tylko informację o jednym z lubiących z dopiskiem „i inni”, a dokładną liczbę będą mogli zobaczyć dopiero po kliknięciu w tę informację. Przy własnych treściach dla użytkowników nic się nie zmieni. Test Instagrama w Australii, Japonii, Irlandii, Nowej Zelandii czy Brazylii jest rozszerzeniem testu z Kanady, który rozpoczął się w maju bieżącego roku. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama