Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.11.2019 19:20 Publikacja: 10.11.2019 19:20
Foto: Bloomberg
Rolls-Royce podał, że roczny zysk operacyjny i zasoby wolnej gotówki zmaleją do najniższego poziomu w jego prognozie, w obu wypadkach do ok. 600 mln funtów, bo koszty naprawy silników Trent 1000 dojdą w latach 2017-23 do 2,4 mld funtów.
Prezes RR, Warren East powiedział, że firma wyda więcej na części i na zastępcze silniki, aby skrócić czas uziemienia samolotów, gdy producent silników wymienia w oryginalnych łopatki turbiny. — Chcemy, by te samoloty wracały szybciej na niebo, dać liniom lotniczym większą widoczność, kiedy silniki muszą być serwisowane, większą pewność w planowaniu, także jasność dla inwestorów — powiedział dziennikarzom w relacji Reutera.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas