Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2018 17:49 Publikacja: 18.10.2018 17:43
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Największy w Europie tani przewoźnik stara się uporać z problemem buntu pilotów i pracowników pokładowych w kilku krajach spowodowanych warunkami umów o pracę.
W Polsce związek zawodowy pracowników pokładowych odmówił podpisywania nowych umów, jakie chce wprowadzić polska filia przewoźnika. Jacobs stwierdził jednak, że nowa umowa o pracę odzwierciedla lokalny rynek. - To lokalny rodzaj umowy, taki sam jak w Locie i w innych liniach - powiedział.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas