Aktualizacja: 12.07.2020 15:14 Publikacja: 12.07.2020 14:37
Foto: Bloomberg
Będzie to bezpośrednia konkurencja dla dwóch przewoźników – Condora i Tuifly. Dotychczas Lufthansa i Condor ściśle ze sobą współpracowały i np. Lufthansa dowoziła Condorowi pasażerów do Frankfurtu, Monachium i Duesseldorfu. Ta współpraca trwała nawet wówczas, gdy Polska Grupa Lotnicza negocjowała z Niemcami przejęcie Condora.
Nie ma to być nowa firma, tylko nowa organizacja, która zajmie się koordynacją wyjazdów turystycznych m.in. z największych portów przesiadkowych Lufthansy — Frankfurtu i Monachium. Ma także nadzorować rejsy turystyczne i będzie blisko współpracowała z touroperatorami i planuje specjalne szkolenia dla personelu. Bo ruch turystyczny bardzo się różni od biznesowego — pisze „Die Welt". — W naszej ofercie będą rejsy z naszych największych centrów przesiadkowych przede wszystkim z Frankfurtu i Monachium do krajów z największymi atrakcjami turystycznymi tak w Europie, jak i w reszcie świata — powiedziała magazynowi „fvw" Heike Birlenbach odpowiadająca w Lufthansie za sprzedaż.
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Sprytnie zorganizowana sieć importerów na świecie pozwala Rosjanom na sprowadzanie mimo sankcji części zamiennyc...
Deutsche Bahn testuje nowy pociąg dużych prędkości firmy Siemens na trasie między Erfurtem a Halle, ustanawiając...
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas