Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.11.2019 12:03 Publikacja: 13.11.2019 12:00
Foto: Bloomberg
Od czasu uziemienia tych samolotów po dwóch tragicznych katastrofach fabryka Boeinga w Seattle wyprodukowała ponad 400 tych samolotów, zmuszając koncern do szukania miejsc parkingowych w stanie Waszyngton w oczekiwaniu na zatwierdzenie nowego oprogramowania systemu MCAS i szkolenia pilotów — podał Reuter.
Boeing poinformował 11 listopada, że FAA może w grudniu wydać zgodę na powrót tych samolotów do pracy, nawet jeśli zatwierdzenie zmian w szkoleniu będzie wymagać więcej czasu. Urząd powtarzał wielokrotnie, że nie ustalił żadnych ram czasowych dla tej procedury, a jego szef Steve Dickson powiedział 12 listopada, że decyzja o MAX-ach „zostanie podjęta wyłącznie na podstawie naszej oceny proponowanych przez Boeinga zmian w oprogramowaniu i w szkoleniu pilotów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas