Reklama
Rozwiń
Reklama

Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Pasażerowie utknęli na lotniskach, gdyż nie zadziałał system automatycznej informacji dla pasażerów.

Aktualizacja: 09.07.2019 13:55 Publikacja: 09.07.2019 13:50

Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Foto: Adobe Stock

Nieprzyjemną sobotę mieli pasażerowie Sun Country Airlines, którzy stawili się na swoje loty tylko po to, by dowiedzieć się, że zostały odwołane na długo przed dniem planowanego rejsu. Sun Country nie poinformowały swoich pasażerów ani e-mailem, ani telefonicznie o tym, że ich rejsy zostały odwołane. Dla pasażerów oznaczało to istotne niedogodności, na które nakładały się powody, dla których zależało im na tym, by dotrzeć do celu. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Ataków na polską infrastrukturę będzie więcej. Czy latamy bezpiecznie?
Transport
Zaostrza się spór Japonii i Chin o Tajwan. Chińczycy anulowali nawet 500 tysięcy lotów
Transport
Lotniczy festiwal w Dubaju. Pokaz arabskiej potęgi i rosyjskich nadziei
Transport
Białorusini łamią sankcje USA. Będą mieli kłopoty z częściami do boeingów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Transport
Zamieszanie z lotami w Stanach Zjednoczonych. LOT na razie nie narzeka
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama