Reklama
Rozwiń
Reklama

Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Pasażerowie utknęli na lotniskach, gdyż nie zadziałał system automatycznej informacji dla pasażerów.

Aktualizacja: 09.07.2019 13:55 Publikacja: 09.07.2019 13:50

Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Foto: Adobe Stock

Nieprzyjemną sobotę mieli pasażerowie Sun Country Airlines, którzy stawili się na swoje loty tylko po to, by dowiedzieć się, że zostały odwołane na długo przed dniem planowanego rejsu. Sun Country nie poinformowały swoich pasażerów ani e-mailem, ani telefonicznie o tym, że ich rejsy zostały odwołane. Dla pasażerów oznaczało to istotne niedogodności, na które nakładały się powody, dla których zależało im na tym, by dotrzeć do celu. 

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Amerykanie odwołują loty na Święto Dziękczynienia. Miał być rekord, jest złość
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Transport
Bruksela zostanie odcięta od świata. Belgowie zastrajkują
Transport
Międzynarodowe linie odwołują loty z Wenezueli po ostrzeżeniu FAA
Transport
FAA ostrzega linie lotnicze przed ryzykiem lotów nad Wenezuelą
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Transport
Dubai Air Show. Pokaz arabskiej siły, indyjska tragedia i rosyjska porażka
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama