Aktualizacja: 23.04.2017 12:41 Publikacja: 23.04.2017 11:03
Foto: Bloomberg
Mimo że wina leżała po stronie pasażerki, która koniecznie chciała wnieść do kabiny wózek dla bliźniąt, to steward, który zachowywał się agresywnie, został zawieszony w obowiązkach, bo doprowadził do awantury. Linia stanęła po stronie pasażerki.
American zareagował błyskawicznie, przeprosił pasażerkę i podwyższył całej jej rodzinie klasę podróży. Ktoś sfilmował incydent i udostępnił na portalach społecznościowych, jako kolejny dowód fatalnego traktowania pasażerów przez przewoźników.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas