Aktualizacja: 21.01.2020 06:19 Publikacja: 20.01.2020 19:18
Foto: Adobe Stock
W kwietniu zeszłego roku klienci przewoźników lotniczych zyskali pomoc w ochronie swoich interesów. Rzecznik praw pasażerów miał prowadzić mediacje między podróżnymi a liniami lotniczymi, wspierać ubiegających się o rekompensaty za opóźnione lub odwołane loty, a także w razie odmowy przyjęcia na pokład samolotu. Jednak w ślad za zmianą prawa prezesowi Urzędu Lotnictwa Cywilnego (przy którym działa rzecznik) nie zostały przyznane środki finansowe. Aż do jesieni rzecznik działał tylko na papierze.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Po 10 latach postępowania grupowego z udziałem poszkodowanych lokatami Amber Gold, sąd apelacyjny wyda wyrok w t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas