Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2019 11:35 Publikacja: 27.06.2019 11:35
Foto: materiały prasowe
Centrum handlowe Arkadia jako jeden z dwunastu obiektów z portfela Unibail-Rodamco-Westfield, jedyny polski, od września będzie funkcjonować pod marką Westfield.
– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki – skomentował Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield..
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Średnia cena transakcyjna mieszkań na warszawskim rynku wtórnym to 15,6 tys. zł za metr, w Łodzi – 7,44 tys. zł...
Bank Gospodarstwa Krajowego udzielił 21,5 mln euro kredytu na przebudowę hotelu w centrum Rzymu. To kolejna zagr...
Niemal co piąta firma deweloperska zapowiada, że w najbliższych miesiącach zmieni cenniki – wynika z analiz port...
Mamy na rynku dużo nieruchomości relatywnie dostępnych cenowo. REIT-y dałyby inwestorom zdecydowanie większe pol...
Zakup nieruchomości na wynajem może być wciąż dobrym sposobem na lokowanie pieniędzy. OVAL Sky Grupy Dekpol ofer...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas