Warszawskie centrum handlowe Arkadia zmienia nazwę

Dopełnieniem rozbudowy warszawskiego centrum jest podpięcie pod nową międzynarodową markę Westfield.

Publikacja: 27.06.2019 11:35

Warszawskie centrum handlowe Arkadia zmienia nazwę

Foto: materiały prasowe

Centrum handlowe Arkadia jako jeden z dwunastu obiektów z portfela Unibail-Rodamco-Westfield, jedyny polski, od września będzie funkcjonować pod marką Westfield.

– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki – skomentował Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield..

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Tyle płacimy za mieszkania z drugiej ręki. Nie ma spektakularnych przecen
Nieruchomości
BGK wspiera kredytem rzymską inwestycję polskiej hotelarskiej Grupy Molo
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama