Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.06.2019 11:35 Publikacja: 27.06.2019 11:35
Foto: materiały prasowe
Centrum handlowe Arkadia jako jeden z dwunastu obiektów z portfela Unibail-Rodamco-Westfield, jedyny polski, od września będzie funkcjonować pod marką Westfield.
– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki – skomentował Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield..
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Monting Development ma już prawomocne pozwolenie na budowę kameralnego apartamentowca Chłodna 35.
Ponad 2 tys. umów i 2,5 mld zł na budowę i modernizację dróg – to bilans udziału inwestorów w rozwoju infrastruk...
Pod względem wartości transakcji w Polsce na pierwszy plan wysuwają się magazyny. Czym przyciągają kapitał?
Od tygodnia formuła „zapytaj o cenę” na stronach internetowych jest już w pełni zakazana. Jakie hasła stosują te...
Szef dewelopersko-inwestycyjnej grupy Michał Sapota został aresztowany na trzy miesiące. Zarządca przymusowy Mar...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas