Reklama
Rozwiń
Reklama

Preferencje zakupowe Polaków. Książki przegrały z kosmetykami

Na prezenty wydajemy coraz więcej. Przy okazji zmieniają się też nasze preferencje zakupowe.

Aktualizacja: 24.11.2016 20:57 Publikacja: 24.11.2016 19:28

Foto: 123RF

Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina zamierza wydać średnio nieco ponad 1,1 tys. zł, czyli 5 proc. więcej niż w ubiegłym roku – szacują analitycy Deloitte. Z dorocznego badania firmy wynika, że zmienia się czołówka najchętniej wybieranych prezentów. O ile latami zawsze na pierwszym miejscu znajdowały się książki, o tyle w bieżącej edycji zostały zdetronizowane przez kosmetyki oraz perfumy.

Bez efektu 500+?

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama