Aktualizacja: 31.10.2018 05:58 Publikacja: 30.10.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
W tym roku święto Halloween chce obchodzić już co czwarty Polak. Choć od lat nie brakuje mu krytyków wieszczących, że ten importowany z USA zwyczaj niedługo zniknie, dzieje się jednak inaczej. To również kolejne święto z niemalże wyłącznie komercyjnym przesłaniem, które trafia na nasz rynek. Walentynki już chwyciły, Halloween powoli także. Na razie sprowadzają się głównie do zakupu dyni i słodyczy w okolicznościowym opakowaniu, ale kropla drąży skałę.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas