Reklama

Centra handlowe: Po rozrywkę, a nie tylko na zakupy

Centra handlowe czeka rewolucja. Dzisiaj klienci oczekują od nich już nie tylko oferty sklepów, ale i ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu.

Aktualizacja: 28.09.2017 07:49 Publikacja: 27.09.2017 21:58

Centra handlowe: Po rozrywkę, a nie tylko na zakupy

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

Branża stopniowo będzie odchodzić od terminu centrum handlowe na rzecz galeria społecznościowa. Z raportu firmy doradczej Savills wynika, że szeroka oferta rozrywkowa i dobre restauracje są dzisiaj coraz ważniejsze od oferowanych sklepów.

Do tego zarządzanie galerią nowego typu jest znacznie trudniejsze, ponieważ bardziej cenieni są najemcy niesieciowi, z charakterem, już umocowani na lokalnym rynku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama