Reklama
Rozwiń
Reklama

Polak na zakupy chodzi głównie z gazetką

Ponad połowa dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu przegląda oferty promocyjne sklepów, zarówno w formie papierowej jak i online.

Aktualizacja: 22.09.2020 10:27 Publikacja: 22.09.2020 08:33

Polak na zakupy chodzi głównie z gazetką

Foto: Adobe Stock

W tej grupie, w miastach liczących do 100 tys. mieszkańców, aż 70 proc. osób planuje swoje zakupy z gazetką promocyjną. W większych ośrodkach ten odsetek jest nieco niższy i oscyluje wokół 60 proc.

Ten zwyczaj planowania zakupów przekłada się na częstotliwość, z jaką konsumenci przeglądają gazetki promocyjne sieci handlowych. Wg badania przeprowadzonego we wrześniu br. przynajmniej raz w tygodniu przegląda je co czwarty dorosły obywatel naszego kraju. Zaskakujące jest to, że "jeszcze wyższy jest odsetek osób sprawdzających promocje w gazetkach 2-krotnie, a nawet 3-krotnie w ciągu tygodnia!

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama