Reklama

Bój na darmowe dostawy zakupów internetowych

Cena to już niejedyne kryterium wyboru na zakupach online. Klienci chcą zakupów jak najszybciej, dlatego firmy ścigają się na coraz lepsze warunki dostawy.

Aktualizacja: 03.09.2020 06:16 Publikacja: 02.09.2020 21:00

Bój na darmowe dostawy zakupów internetowych

Foto: Adobe Stock

Empik ogłosił, że już od 2 września wprowadza darmową dostawę w ramach nowej usługi Empik Premium Free, która zastąpiła program lojalnościowy Mój Empik. Z rozwiązania może skorzystać ponad 5 mln dotychczasowych użytkowników Mojego Empiku, którzy automatycznie przechodzą do nowego programu, a także nowi klienci.

– Na początku pandemii udostępniliśmy wszystkim bezpłatnie usługę Empik Premium, chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich odbiorców w tym trudnym czasie – mówi Karol Ignatowicz, dyrektor ds. transformacji Grupy Empik.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama