Reklama

Biedronka stawia na futbol. "Wspieramy biało-czerwonych"

Firma przedłużyła na kolejne cztery lata współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Aktualizacja: 26.04.2018 14:44 Publikacja: 26.04.2018 13:42

Biedronka stawia na futbol. "Wspieramy biało-czerwonych"

Foto: Bloomberg

Na mocy umowy Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. jak również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów.

Umowy sponsorskie między siecią Biedronka a PZPN – jedną dotyczącą sponsoringu piłkarskich reprezentacji, a drugą związaną ze wsparciem przyszłych Milików i Lewandowskich, dziś trenujących w ramach Akademii Młodych Orłów – obowiązywać będą od sierpnia 2018 r. do końca 2022 r. i obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze. Zgodnie z nimi Biedronka będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama