Biedronka stawia na futbol. "Wspieramy biało-czerwonych"

Firma przedłużyła na kolejne cztery lata współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Aktualizacja: 26.04.2018 14:44 Publikacja: 26.04.2018 13:42

Biedronka stawia na futbol. "Wspieramy biało-czerwonych"

Foto: Bloomberg

Na mocy umowy Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. jak również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów.

Umowy sponsorskie między siecią Biedronka a PZPN – jedną dotyczącą sponsoringu piłkarskich reprezentacji, a drugą związaną ze wsparciem przyszłych Milików i Lewandowskich, dziś trenujących w ramach Akademii Młodych Orłów – obowiązywać będą od sierpnia 2018 r. do końca 2022 r. i obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze. Zgodnie z nimi Biedronka będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama