Polacy są coraz większymi zwolennikami kupowania w sieci. Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że 45 proc. robi już zakupy w internecie. To 2 pkt proc. więcej niż rok wcześniej, jednak rynek rośnie w znacznie szybszym tempie. Wydatki zwiększają się bowiem dwucyfrowo i w 2018 r. wartość e-zakupów może zbliżyć się do poziomu 50 mld zł. Wystarczy, by ktoś raz z powodzeniem zrealizował taką transakcję, a szybko będzie miał na koncie kolejne. Z danych Eurostatu wynika również, że w 2017 r. internetu używało już 78 proc. Polaków, co jest dla sektora e-commerce doskonałą informacją.
– Z roku na rok Polacy coraz częściej kupują w sklepach internetowych czy na portalach aukcyjnych. Zakaz handlu spowoduje dalsze przesunięcie klientów z zakupów offline na online – mówi Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl. – Najprawdopodobniej da też impuls do spróbowania zakupów online wielu klientom, którzy do tej pory albo unikali tej formy zakupów, albo też korzystali z n...
Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.