Reklama

Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Już 7 mln osób ma kartę lojalnościową tej sieci Biedronka. To jeden z liderów tego rodzaju programów.

Aktualizacja: 21.02.2019 11:07 Publikacja: 21.02.2019 10:31

Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Foto: Bloomberg

Biedronka szturmem wdarła się do grona najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Choć inne firmy niechętnie informują o tym ilu klientów udało im sie pozyskać to sieć postanowiła się pochwalić i poinformowała, że w jej przypadku to już ponad 7 mln osób.

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że już 60 proc. Polaków korzysta z różnych programów lojalnościowych.

Biedronka informuje, że w 2018 r. dzięki karcie Moja Biedronka klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różne produkty. Karta dawała też możliwość otrzymania dodatkowych naklejek w akcji Gang Słodziaków.

Najwięcej w Polsce użytkowników karty jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Natomiast najczęściej Moja Biedronka towarzyszy klientom podczas zakupów w sklepach sieci w Łodzi. Rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskiej w Łodzi – blisko 70 proc. zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka.

Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.

Reklama
Reklama

- Kartę lojalnościową Moja Biedronka wprowadziliśmy we wrześniu 2016 r. Po niespełna 2,5 roku liczba jej użytkowników przekroczyła już 7 milionów. Grono to każdego dnia się powiększa – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama