Reklama

Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Już 7 mln osób ma kartę lojalnościową tej sieci Biedronka. To jeden z liderów tego rodzaju programów.

Aktualizacja: 21.02.2019 11:07 Publikacja: 21.02.2019 10:31

Moja Biedronka rozbiła bank. Łódź korzysta najbardziej

Foto: Bloomberg

Biedronka szturmem wdarła się do grona najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Choć inne firmy niechętnie informują o tym ilu klientów udało im sie pozyskać to sieć postanowiła się pochwalić i poinformowała, że w jej przypadku to już ponad 7 mln osób.

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że już 60 proc. Polaków korzysta z różnych programów lojalnościowych.

Biedronka informuje, że w 2018 r. dzięki karcie Moja Biedronka klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różne produkty. Karta dawała też możliwość otrzymania dodatkowych naklejek w akcji Gang Słodziaków.

Najwięcej w Polsce użytkowników karty jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Natomiast najczęściej Moja Biedronka towarzyszy klientom podczas zakupów w sklepach sieci w Łodzi. Rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskiej w Łodzi – blisko 70 proc. zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka.

Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.

Reklama
Reklama

- Kartę lojalnościową Moja Biedronka wprowadziliśmy we wrześniu 2016 r. Po niespełna 2,5 roku liczba jej użytkowników przekroczyła już 7 milionów. Grono to każdego dnia się powiększa – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

Handel
Prada reaguje na krytykę. Limitowana kolekcja Kolhapuri powstanie w Indiach
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Handel
Wielka zmiana dla browarów. Zatrzymają swoje systemy kaucyjne
Handel
Kandydat do przejęcia sklepów Carrefoura? Przynosi ogromne straty
Handel
Polacy zaciskają pasa przed Świętami. Te produkty znikną z koszyków jako pierwsze
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Handel
Rynek luksusowy globalnie traci, ale w Polsce jest wyjątkowo dobrze
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama