Reklama

Już za kilka lat internet wygra ze sklepami

Kupujący spodziewają się, że najwięcej będą wydawali w e-sklepach.

Aktualizacja: 17.02.2017 06:18 Publikacja: 16.02.2017 21:33

Foto: 123RF

Konsumenci już dzisiaj prognozują, że w 2025 r. będą częściej kupowali przez internet niż w tradycyjnych sklepach. Jeśli zsumować deklaracje chęci dokonywania zakupów za pośrednictwem komputera i z użyciem urządzeń mobilnych, widać, że e-handel chce już wkrótce wybierać niemal dwukrotnie więcej osób niż tradycyjne sklepy.

Z badania SW Research dla sieci Leroy Merlin nie wynika jednak, że stacjonarne placówki są skazane na zniknięcie z rynku. O ile zwolennicy poszukiwań towaru i finalizowania zakupów tylko w internecie wygrywają, o tyle jednak wciąż liczna jest grupa osób, które wcześniej wybierają się do stacjonarnego sklepu, aby obejrzeć interesujące je produkty.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama