Reklama

Handel transgraniczny okiem konsumentów

Lepsze ceny to główny powód zakupów transgranicznych. 76 proc. osób robiących tego typu zakupy na świecie wskazało go w najnowszym badaniu PayPal i Ipsos.

Aktualizacja: 12.01.2017 16:05 Publikacja: 12.01.2017 15:24

Foto: 123RF

Równie ważnym czynnikiem jest niedostępność danego produktu w kraju konsumenta (65 proc.). 55 proc. stwierdziło, że dzięki transgranicznym zakupom mogą odkrywać nowe i interesujące produkty. Podobne powody wskazywali Polscy konsumenci.

Ipsos szacuje, że wartość handlu transgranicznego w Polsce wzrośnie w tym roku o niemal 24 proc.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama