Reklama
Rozwiń
Reklama

Handel transgraniczny okiem konsumentów

Lepsze ceny to główny powód zakupów transgranicznych. 76 proc. osób robiących tego typu zakupy na świecie wskazało go w najnowszym badaniu PayPal i Ipsos.

Aktualizacja: 12.01.2017 16:05 Publikacja: 12.01.2017 15:24

Foto: 123RF

Równie ważnym czynnikiem jest niedostępność danego produktu w kraju konsumenta (65 proc.). 55 proc. stwierdziło, że dzięki transgranicznym zakupom mogą odkrywać nowe i interesujące produkty. Podobne powody wskazywali Polscy konsumenci.

Ipsos szacuje, że wartość handlu transgranicznego w Polsce wzrośnie w tym roku o niemal 24 proc.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama