Reklama

Na Primarka jeszcze poczekamy. Sklep nie ruszy w tym roku

Pierwszy salon irlandzkiej sieci Primark w Polsce nie zostanie otwarty w tym roku. Sklep, który ma pojawić się w działającej od maja Galerii Młociny w Warszawie, ruszy dopiero w 2020 roku - dowiedział się Business Insider Polska.

Aktualizacja: 19.09.2019 13:50 Publikacja: 19.09.2019 13:42

Na Primarka jeszcze poczekamy. Sklep nie ruszy w tym roku

Foto: Wikimedia, fot. Kolforn

W lipcu tego roku Primark oficjalnie poinformował, że wynajął dwupoziomowy lokal o powierzchni 3660 metrów kw. w Galerii Młociny (centrum ruszyło już pod koniec maja). Będzie w nim można kupić modę damską, męską i dziecięcą, w tym obuwie, akcesoria, a także wyposażenie domu. Przedstawiciel Echo Investment, współinwestora centrum, przekazał wtedy "Gazecie Wyborczej", że spodziewa się otwarcia sklepu irlandzkiej sieci już za kilka miesięcy.

Dziś już wiemy, że zakupów świątecznych w polskim Primarku nie zrobimy. Salon nie ruszy bowiem do końca tego roku. - Sklep zostanie otwarty w 2020 roku - mówi Business Insider Polska Magdalena Kabata z agencji PR obsługującej Primarka w Polsce. Nie ujawnia miesiąca otwarcia - informuje Business Insider Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama