Rosnąca rywalizacja o pracowników na rynku pracy sprawia, że firmy oprócz podwyżek, oferują zatrudnionym także coraz bogatsze pakiety świadczeń dodatkowych. Lidl Polska, jeden z najlepszych pracodawców według ranking Top Employers 2019, od 1 marca powiększył zakres tzw. benefitów pozapłacowych dla pracowników swoich Centrów Dystrybucyjnych.

Do dotychczas dostępnych świadczeń dodatkowych, takich jak opieka medyczna czy karta Multisport, doszła bezpłatna, kompleksowa opieka fizjoterapeutyczna dostępna w miejscu pracy. W każdym z 10 Centrów Dystrybucyjnych powstały punkty fizjoterapeutyczne, w których pracownicy mogą skorzystać z masażów, bezpłatnych porad, konsultacji zdrowotnych, ergonomicznych (dotyczących miejsca pracy), a także z indywidualnie przygotowanych zestawów ćwiczeń. Fizjoterapeuci zajmują się również profilaktyką – szkoleniami, warsztatami czy ćwiczeniami rozciągającymi dla pracowników magazynów. 

Czytaj także:  Dzikie zwierzęta w Lidlu. Sieć chce zachęcić rodziny do zabawy 

- W Lidl Polska troszczymy się naszych pracowników, oferując im atrakcyjne warunki zatrudnienia: wysokie zarobki oraz liczne benefity, w tym te związane z dostępem do usług medycznych. Chcemy, by wiedzieli, że pracodawca zapewnia im szeroki pakiet świadczeń w trosce o zdrowie i samopoczucie pracowników oraz ich rodzin – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Punkty fizjoterapeutyczne w magazynach Lidla wyposażone są w sprzęt do masażu i terapii, przybory rehabilitacyjne (rolery, wałki, piłki, ketle, maty itp.), taśmy kinesiology taping, środki higieniczne i dezynfekujące oraz okresowe materiały edukacyjne dla pracowników. Cyklicznie będą także zaopatrywane w nowe sprzęty. Brak jest informacji, czy bezpłatna opieka fizjoterapeutyczna w miejscu pracy będzie dostępna także dla pracowników sklepów i centrali Lidla.