Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosjanie chcą konkurować z Biedronką i Lidlem. Rosyjska sieć otwiera sklepy w Polsce

Znana z Rosji sieć Svetofor otwiera w Polsce klasyczne dyskonty pod szyldem Mere.

Aktualizacja: 01.08.2018 18:41 Publikacja: 01.08.2018 13:25

Rosjanie chcą konkurować z Biedronką i Lidlem. Rosyjska sieć otwiera sklepy w Polsce

Foto: matyeriały prasowe/ svetofor-nsk.ru

W Polsce konsumenci już odzwyczaili się trochę od klasycznych dyskontów, w których towar leży na paletach, wybór jest bardzo mocno ograniczony, ale za to ceny niskie. Od kilku lat Biedronka, Lidl oraz pozostali konkurenci (Netto czy też Aldi) podążają bowiem w stronę czegoś pośredniego pomiędzy dyskontem a supermarketem. Czasy, gdy w Lidlu czy Biedronce prawie wszystko sprzedawane było z palet, a towarów bardziej luksusowych w nich nie było od dawna są przeszłością. Nowa sieć chce właśnie w ten sposób podbić serca polskich konsumentów.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama