Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2021 07:52 Publikacja: 13.06.2021 07:52
Foto: AdobeStock
Co najmniej 30 proc. udział kobiet we władzach w 140 największych polskich spółek giełdowych do 2030 r. – taki cel stawia sobie 30% Club Poland, czyli polska edycja globalnej kampanii, która już od dekady promuje różnorodność w biznesie.
Podobnie jak na świecie, gdzie inicjatorką 30% Club – wkrótce po wybuchu kryzysu finansowego- była brytyjska finansistka Helena Morrissey, również polska edycja kampanii ruszyła z inicjatywy kobiety z rynku finansów. A konkretnie Mileny Olszewskiej-Miszuris, prezeski spółki doradczej WM Advisory, która przed startem we własnym biznesie przez dekadę pracowała jako analityk giełdowy. Dlaczego akurat 30 proc.?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Indeks dużych spółek w pierwszych minutach dzisiejszej sesji rósł o 2,4 proc., znajdując się tym samym najwyżej...
Spółki dzielące się zyskiem to w niespokojnych czasach ciekawa propozycja inwestycyjna. Kto się pozytywnie wyróż...
W najbliższych tygodniach z warszawskiego parkietu zniknie kilka spółek. Najwięcej emocji budzą przypadki Rafako...
Indeks giełdy moskiewskiej gwałtownie poszły w górę po oświadczeniu prezydenta USA na temat Rosji. Zamiast „piek...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Indeks dużych spółek na otwarciu sesji sięgnął nowych rocznych szczytów, ale popyt raczej nie idzie za ciosem.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas