Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.06.2021 07:52 Publikacja: 13.06.2021 07:52
Foto: AdobeStock
Co najmniej 30 proc. udział kobiet we władzach w 140 największych polskich spółek giełdowych do 2030 r. – taki cel stawia sobie 30% Club Poland, czyli polska edycja globalnej kampanii, która już od dekady promuje różnorodność w biznesie.
Podobnie jak na świecie, gdzie inicjatorką 30% Club – wkrótce po wybuchu kryzysu finansowego- była brytyjska finansistka Helena Morrissey, również polska edycja kampanii ruszyła z inicjatywy kobiety z rynku finansów. A konkretnie Mileny Olszewskiej-Miszuris, prezeski spółki doradczej WM Advisory, która przed startem we własnym biznesie przez dekadę pracowała jako analityk giełdowy. Dlaczego akurat 30 proc.?
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
We wtorek po południu wycena dolara spadła poniżej 3,60 zł. Bardziej jest to jednak efekt słabego dolara niż sil...
Po słabszej końcówce minionego tygodnia optymizm ponownie zawitał na warszawski parkiet, co przełożyło się na wz...
Po ataku Rosji na Ukrainę sankcje i presja międzynarodowa mocno uderzyły w gospodarkę agresora. Na Bliskim Wscho...
W środę po naruszeniu polskiej przestrzeni powietrznej przez rosyjskie drony inwestorzy mniej łaskawie spoglądaj...
W ostatnich tygodniach preferencje inwestorów zaczęły się zmieniać i do głosu coraz częściej dochodzą mniejsze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas