Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielkie hity Disneya w sieci

Studio Disneya idzie z duchem czasu (i pandemii), coraz intensywniej szukając widzów i wpływów w Internecie. Na początku sierpnia podano, że jego serwisy streamingowe przekroczyły już zawrotną liczbę 100 mln subskrybentów, w tym 60,5 mln zyskał Disney Plus.

Publikacja: 06.08.2020 11:50

Wielkie hity Disneya w sieci

Foto: AFP

Gdy kanał ten był uruchamiany dziewięć miesięcy temu, strategowie wytwórni obliczali, że taki poziom osiągnie w 2024 roku. Lockdown i zamknięcie kin przyspieszyły te procesy. W ostatnim miesiącu na Disney Plus trafiły m.in. nowa wersja „Hamiltona” i „Black is King” Beyonce. Od 4 września będzie tu można premierowo oglądać dawno oczekiwaną, nową wersję „Mulan”, zrobioną w technice live-action. Oprócz abonamentowej opłaty 6,99$ miesięcznie, trzeba będzie za tę przyjemność zapłacić dodatkowo 29,99$. „Mulan” do kin wejdzie tam, gdzie nie ma Disney Plus, m.in. w Polsce. Sukces streamingu ma osłabić straty, jakie firma poniosła w związku z zamknięciem parków rozrywki.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Film
Kristen Stewart w Toruniu: niespodziewany przylot gwiazdy i historia przemocy
Film
„The Beatles Anthology": jak Beatlesi grali i nagrywali z nieżyjącym Lennonem
Film
Reżyser „Ministrantów”: Wielu księży chciało pomóc, zakaz przychodził „z góry”
Film
Russell Crowe w wybitnej roli w „Norymberdze” jako Goering na EnergaCAMERIMAGE
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Film
„Wartość sentymentalna” ma najwięcej nominacji do Europejskich Nagród Filmowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama