Jak skutecznie rozwinąć startup

Dlaczego młode firmy nie robią analizy rynku. Jakie są konsekwencje tego błędu. I w jaki sposób startupy mogą badać rynek pod kątem popytu na produkt czy usługę – zastanawiali się eksperci podczas debaty w redakcji „Rzeczpospolitej".

Publikacja: 07.10.2019 09:00

Uczestnicy debaty dzielili się praktyczną wiedzą i wskazówkami dotyczącymi tego, jak powinni działać

Uczestnicy debaty dzielili się praktyczną wiedzą i wskazówkami dotyczącymi tego, jak powinni działać początkujący przedsiębiorcy

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Okazją do wymiany opinii i swego rodzaju podpowiedzi dla startupów stała się debata „Brak analizy rynku, czyli pierworodny grzech startupów. Dlaczego startupy nie chcą poznać swoich klientów i czy można to odwrócić?", która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej".

Błędne przekonanie

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Orzeł Innowacji
Jakie kompetencje mają polscy innowatorzy? Widać poważne luki
Orzeł Innowacji
Szkoda, że nie działamy tylko w Polsce
Orzeł Innowacji
Łączymy specjalistów IT
Orzeł Innowacji
W polskim biznesie musi nastąpić innowacyjny przełom
Orzeł Innowacji
Dzięki nam żywność się nie psuje
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem