Aktualizacja: 07.10.2019 09:00 Publikacja: 07.10.2019 09:00
Uczestnicy debaty dzielili się praktyczną wiedzą i wskazówkami dotyczącymi tego, jak powinni działać początkujący przedsiębiorcy
Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski
Okazją do wymiany opinii i swego rodzaju podpowiedzi dla startupów stała się debata „Brak analizy rynku, czyli pierworodny grzech startupów. Dlaczego startupy nie chcą poznać swoich klientów i czy można to odwrócić?", która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej".
Przedsiębiorcy technologiczni są bardzo dobrze wykształceni, ale nie mają wiedzy i umiejętności, by prowadzić st...
Musimy pozyskać finansowanie. A to jest łatwiejsze na rynku amerykańskim - mówi Konrad Zieliński, prezes Uhura B...
W momencie, kiedy startowaliśmy w Orle Innowacji, mieliśmy przechody na poziomie kilkuset tysięcy złotych. Teraz...
Jeszcze kilka lat temu w ogóle nie rozmawialiśmy o talentach, o tym, jak budować konkurencyjne zespoły, jak przy...
Nasze rozwiązania w znaczący sposób ograniczają straty żywności. W niektórych wypadkach o kilkanaście do kilkudz...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas