Reklama

Jak skutecznie rozwinąć startup

Dlaczego młode firmy nie robią analizy rynku. Jakie są konsekwencje tego błędu. I w jaki sposób startupy mogą badać rynek pod kątem popytu na produkt czy usługę – zastanawiali się eksperci podczas debaty w redakcji „Rzeczpospolitej".

Publikacja: 07.10.2019 09:00

Uczestnicy debaty dzielili się praktyczną wiedzą i wskazówkami dotyczącymi tego, jak powinni działać

Uczestnicy debaty dzielili się praktyczną wiedzą i wskazówkami dotyczącymi tego, jak powinni działać początkujący przedsiębiorcy

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Okazją do wymiany opinii i swego rodzaju podpowiedzi dla startupów stała się debata „Brak analizy rynku, czyli pierworodny grzech startupów. Dlaczego startupy nie chcą poznać swoich klientów i czy można to odwrócić?", która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej".

Błędne przekonanie

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Orzeł Innowacji
Odpowiadamy na potrzeby rynku
Orzeł Innowacji
Ludzie pilnie poszukiwani, czyli duży problem start-upów
Orzeł Innowacji
Innowacje decydują o sile rozwoju gospodarki
Orzeł Innowacji
Marcin Piasecki: Jakie korzyści daje laur w „Orle Innowacji”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Orzeł Innowacji
Jednorożców za mało, ale smoki rosną w siłę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama