Reklama
Rozwiń
Reklama

Chińczycy stawiają na polskich turystów

Do Warszawy latają już samoloty linii AirChina, a w przyszłym roku ma u nas ruszyć wielka kampania reklamowa zachwalająca atrakcje Państwa Środka.

Aktualizacja: 22.11.2016 07:11 Publikacja: 21.11.2016 19:35

Pawilon Polski na Expo 2010 w Szanghaju.

Pawilon Polski na Expo 2010 w Szanghaju.

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński Kub Kuba Kamiński

Europejscy turyści w Chinach po I półroczu tego roku stanowili niecałe 19 proc. wszystkich przybyszy z zagranicy, jacy w ciągu roku zwiedzają ten kraj. Branża liczy jednak, że będzie ich coraz więcej. Stąd m.in. bezpośrednie połączenia narodowego przewoźnika – AirChina – do Węgier (uruchomiono je w maju ubiegłego roku) czy Polski (działa od września tego roku). – Liczba turystów w ostatnim czasie nam spada. Najwięcej zagranicznych zwiedzających wciąż mamy z Korei Południowej i Japonii, bo to najbliższe nam kraje, lot z nich trwa ok. dwóch godzin. Ale szukamy nowych możliwości, stąd np. połączenia AirChina do Polski i Węgier – mówiła nam Zhang Fan, przewodniczka z Shanghai China International Travel Service.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama