Reklama
Rozwiń

Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna”

W najnowszej kampanii marki Converse młode gwiazdy i aktywistki próbują na nowo zdefiniować słowo „dziewczyna”. W akcji wzięły udział m. in. aktorka z serialu „Stranger Things”, Millie Bobby Brown, oraz polska założycielka bloga GeekGoesChic, Katarzyna Gola.

Aktualizacja: 28.02.2019 18:49 Publikacja: 28.02.2019 18:29

Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna”

Foto: www.converse.com

ala

„Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?” – to pytanie zadał amerykański producent obuwia znanym i utalentowanym młodym kobietom, które nie boją się wyrażać siebie i odbiegać od z góry ustalonych norm. Jest to część najnowszej kampanii Converse „All The Stories Are True”, która ma na celu zachęcenie dziewczyn do zdefiniowania siebie na swój indywidualny sposób i wyznaczenia własnej drogi życia, zgodnej z ich aspiracjami i marzeniami. 

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań
Biznes
Kina podsumowują pierwsze półrocze. Nawet „Minecraft” nie pomógł
Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces