Materiał promocyjny Santander Bank Polska
„Bezpieczeństwo dzieje się teraz” – zgodnie z tym hasłem projekt „Jak Jeździsz” promuje odpowiedzialne i kulturalne zachowania na drodze. Jest skierowany do szerokiej grupy odbiorców i przedstawia problem tak, jak nikt wcześniej - zamiast straszyć pokazuje, że lekcja odpowiedzialności na drodze nie musi być nudna.
- To dla nas ogromne wyróżnienie! Poprzez nasz projekt pokazujemy, że bezpieczeństwo nad drodze to część nowoczesnego lifestyle’u, dokładnie tak samo jak dbanie o środowisko. Dzisiaj modą coraz częściej staje się bycie człowiekiem odpowiedzialnym – i to jest ten trend, który chcemy wspierać i rozwijać - mówi Katarzyna Meissner, dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych w Santander Bank Polska.
Komunikacja „Jak Jeździsz” prowadzona jest przede wszystkim w mediach społecznościowych i organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach. Za pośrednictwem fanpage’a „Jak Jeździsz” internauci kilka razy w tygodniu otrzymują merytoryczne porady oraz aktualne informacje drogowe. Przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, przekazywane są wskazówki dotyczące m. in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci i techniki jazdy.
- Chcemy pokazać, że właściwa postawa za kółkiem może być fajnym, atrakcyjnym wzorcem zachowania, także wśród młodych ludzi. Dążymy do stworzenia największej w kraju społeczności ostrożnych i kulturalnych kierowców, szanujących się wzajemnie i poruszających się po drogach bezpiecznie - mówi Kuba Giermaziak, kierowca wyścigowy i ambasador projektu „Jak Jeździsz”.