“Jak Jeździsz” zwycięzcą European Excellence Awards

Projekt „Jak Jeździsz” Santander Bank Polska zdobył główną nagrodę w konkursie European Excellence Awards, wyróżniającym wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i public relations. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 6 grudnia br. w Dublinie.

Publikacja: 12.12.2018 14:40

“Jak Jeździsz” zwycięzcą European Excellence Awards

Foto: Bloomberg

Materiał promocyjny Santander Bank Polska

„Bezpieczeństwo dzieje się teraz” – zgodnie z tym hasłem projekt „Jak Jeździsz” promuje odpowiedzialne i kulturalne zachowania na drodze. Jest skierowany do szerokiej grupy odbiorców i przedstawia problem tak, jak nikt wcześniej - zamiast straszyć pokazuje, że lekcja odpowiedzialności na drodze nie musi być nudna.

- To dla nas ogromne wyróżnienie! Poprzez nasz projekt pokazujemy, że bezpieczeństwo nad drodze to część nowoczesnego lifestyle’u, dokładnie tak samo jak dbanie o środowisko. Dzisiaj modą coraz częściej staje się bycie człowiekiem odpowiedzialnym – i to jest ten trend, który chcemy wspierać i rozwijać - mówi Katarzyna Meissner, dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych w Santander Bank Polska.

Komunikacja „Jak Jeździsz” prowadzona jest przede wszystkim w mediach społecznościowych i organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach. Za pośrednictwem fanpage’a „Jak Jeździsz” internauci kilka razy w tygodniu otrzymują merytoryczne porady oraz aktualne informacje drogowe. Przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, przekazywane są wskazówki dotyczące m. in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci i techniki jazdy.

- Chcemy pokazać, że właściwa postawa za kółkiem może być fajnym, atrakcyjnym wzorcem zachowania, także wśród młodych ludzi. Dążymy do stworzenia największej w kraju społeczności ostrożnych i kulturalnych kierowców, szanujących się wzajemnie i poruszających się po drogach bezpiecznie - mówi Kuba Giermaziak, kierowca wyścigowy i ambasador projektu „Jak Jeździsz”.

Profil „Jak Jeździsz” na Facebooku obserwuje ponad 120 tysięcy osób. Zasięg fanpage’a w ubiegłym roku wyniósł aż 29 milionów - jest jednym z największych zajmujących się bezpieczeństwem drogowym w Polsce. Za pomysł kreatywny i komunikację projektu odpowiada agencja BSS Group.

- Cieszy nas, że projekt skupiony na poprawie bezpieczeństwa wśród społeczności lokalnych został doceniony na arenie europejskiej. Każdego dnia ogromne zaangażowanie użytkowników fanpage’a „Jak Jeździsz” utwierdza nas w przekonaniu, jak ważna i potrzebna jest edukacja z zakresu bezpieczeństwa i kultury jazdy. Docenienie przez ekspertów z branży PR jest potwierdzeniem jakości naszych działań – mówi Agnieszka Sakowicz, Managing Director BSS Group.

Merytorycznego wsparcia projektowi udziela Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego - koalicja sektora prywatnego, publicznego i organizacji pozarządowych, działająca na rzecz zmniejszenia liczby wypadków na drogach.

Nagrody European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji od 2007 roku. Szeroki zakres kategorii - od komunikacji wewnętrznej po public relations, pozwala na kompleksowy przegląd najważniejszych projektów komunikacyjnych w Europie. Wśród laureatów znaleźli się także m.in. IKEA Italia, Ford, Kaspersky Lab Italia, Opel, Google Russia oraz UNICEF. Pełna lista zwycięzców znajduje się na oficjalnej stronie gali.

Materiał promocyjny Santander Bank Polska

Materiał promocyjny Santander Bank Polska

„Bezpieczeństwo dzieje się teraz” – zgodnie z tym hasłem projekt „Jak Jeździsz” promuje odpowiedzialne i kulturalne zachowania na drodze. Jest skierowany do szerokiej grupy odbiorców i przedstawia problem tak, jak nikt wcześniej - zamiast straszyć pokazuje, że lekcja odpowiedzialności na drodze nie musi być nudna.

Pozostało 89% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika