Aktualizacja: 24.05.2017 07:15 Publikacja: 23.05.2017 20:52
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotolia
Rynek produktów dla dzieci rozwija się niezależnie od zawirowań koniunktury. Według firmy doradczej PMR po dwóch latach niższej dynamiki w 2014 r. rynek ten wzrósł o 3,2 proc. – W kolejnych latach powinien zwiększać się w tempie 4–5 proc. rocznie. Na sytuację rynkową w Polsce będzie pozytywnie wpływać ożywienie gospodarcze i wzrost wydatków konsumenckich – podaje PMR w raporcie.
Nie można zapominać o dodatkowym impulsie w postaci programu 500+, z tytułu którego na rynek trafiać będzie ponad 20 mld zł rocznie. – Z drugiej jednak strony rozwój rynku będzie hamowany niską liczbą urodzeń dzieci, których – według prognoz GUS – będzie przybywać coraz mniej – podaje PMR.
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Firmy, które chcą korzystać z nowych technologii w HR, mają coraz większy wybór krajowych rozwiązań wpisujących...
Gospodarka to układ naczyń połączonych. Jeśli cokolwiek dzieje się w jednym obszarze, ma także znaczenie gdzie i...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas