Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.10.2018 18:30 Publikacja: 16.10.2018 00:01
Foto: Bloomberg
Lufthansa, która powstała w 1953 roku zaczęła do naszego kraju latać w 1971 r. A z NRD łączył Polskę wschodnioniemiecki Interflug, który został zlikwidowany w 1991 roku.
Francuzi zainaugurowali swoje loty do Polski jeszcze w 1921 roku. Na trasie Paryż- Strasburg-Praga-Warszawa wykonywała je Franco Roumaine Company, jedna ze spółek, z której wywodzi się dzisiejszy Air France. W 1933 roku Franco Roumaine została przekształcona w International Company of Aeronautics (CIDNA), którą z połączono ją z przewoźnikami komercyjnymi Air Orient, Air Union, Societe Generale de Transport Aerienne (SGTA) i Aeropostale. Z tej fuzji powstały Air France, które w tym samym roku poleciały z Paryża (przez Pragę) do Warszawy i tę trasę obsługiwały do momentu wybuchu II wojny światowej. Pierwsze biuro Air France w Warszawie mieściło się przy Placu Napoleona 9. Po wojnie wznowienie lotów Air France nastąpiło w 1959 roku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Jeśli miałaby się ziścić prognoza ONZ, że w roku 2050 przy pozytywnym scenariuszu będzie nas tylko 32 mln, to zn...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Branża ubezpieczeniowa staje przed zupełnie nową sytuacją. Dziś wszelkie decyzje na drodze podejmuje kierowca i...
Prezes grupy banków spółdzielczych SGB Jarosław Dąbrowski uważa, że największym wyzwaniem będzie zbudowanie bezp...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas