Jest pan szefem firmy, która wchodzi do odradzającej się globalnej struktury Andersen. Czy nie obawia się pan złej sławy ciągnącej się za tą marką?
Jesteśmy dumni z tej nazwy, gdyż Arthur Andersen miała bardzo dobrą renomę na świecie i w Polsce jeżeli chodzi o usługi doradcze. Niektórym nazwa Andersen może się źle kojarzyć, ale błędy z przeszłości dotyczyły głównie usług audytorskich na rynku amerykańskim. W Polsce, tak jak i w wielu innych krajach, klienci usług doradztwa podatkowego zachowali tę markę w pamięci jako symbol profesjonalizmu w najlepszym wydaniu. To dlatego obserwujemy teraz w wielu krajach dynamiczne odrodzenie się tej globalnej firmy opartej o dziedzictwo i wartości Arthur Andersen. Zresztą odrodzona firma nie będzie świadczyła usług audytorskich. Andersen Tax w Polsce będzie świadczył głównie usługi doradztwa podatkowego i usługi księgowe, choć rozmawiamy również o możliwości dołączenia kancelarii prawnej - wtedy staniemy się Andersen Tax & Legal, podobnie jak biura Andersena w dziesięciu innych krajach w Europie.