Reklama

Michał Kolanko: Hołownia zostanie w polityce?

Im lepszy wynik Szymona Hołowni, tym większe szanse, że jego obecny projekt polityczny przekształci się w coś trwałego.

Aktualizacja: 04.05.2020 20:35 Publikacja: 03.05.2020 18:41

Szymon Hołownia

Szymon Hołownia

Foto: AFP

Ubiegłotygodniowa debata organizowana przez „Newsweeka" pokazała, że Szymon Hołownia jest traktowany coraz bardziej serio przez jego konkurentów. To wokół niego było najwięcej emocji. Bo między Hołownią, Robertem Biedroniem a Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem toczy się teraz najciekawsze starcie. Hołownia dobrze wyczuwa nastrój irytacji wśród wielu wyborców. Emocje dobrze rozprzestrzeniają się w internecie, sztabowcy Hołowni potrafią z tego korzystać, zwłaszcza że kampania w czasie koronawirusa toczy się w mediach elektronicznych, a to zrównuje szanse. Nie liczą się teraz tak bardzo wydatki na konwencje czy billboardy, bo tego po prostu nie ma. Liczą się pomysły. Ta rozgrywka może na nowo ustawić scenę polityczną. Im lepszy wynik Hołowni, tym większe prawdopodobieństwo, że jego projekt zmieni się – zgodnie z sygnałami, które sam wysyła – w nowy ruch społeczny, który może zagrozić Koalicji Obywatelskiej i Lewicy. W tym sensie wybory prezydenckie mogą być dopiero preludium zmian, które nas czekają. W tym kontekście ważna jest też kondycja innych kandydatów. Kosiniak-Kamysz pozycjonuje się jako rozsądna, spokojna alternatywa zarówno dla KO, jak i PiS.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Wydarzenia
Zrobiłem to dla żołnierzy
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama