Marka La Mania do tej pory kojarzyła się głównie z eleganckimi kreacjami na specjalne okazje. Linia Fit powstała po wielu konsultacjach z klientkami butiku, z których wynikało, że mają one ogromne oczekiwania odnośnie ubrań codziennych. Aktywne kobiety chcą czuć się komfortowo i elegancko w każdej sytuacji – w podróży, na siłowni, a także w domu.
– Swój styl wyrażamy nie tylko poprzez eleganckie stroje, lecz przede wszystkim poprzez codzienność. Świat się zmienił, a wraz z nim oczekiwania kobiet. Nasze klientki są kobietami szalenie aktywnymi, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, dlatego potrzebują wyjątkowych i bardzo komfortowych ubrań. Ich potrzeby spełni nowa kolekcja Fit – mówi Joanna Przetakiewicz, założycielka marki La Mania.
La Mania Fit łączy w sobie klasę i elegancję z wygodą oraz komfortem. W skład linii wchodzą sukienki, minispódniczki oraz szczególny dresy, które z powodzeniem można założyć do balerinek czy butów na obcasie, a także do butów sportowych.
La Mania Fit dostępna będzie na początku marca w stacjonarnych butikach La Manii oraz w e-butiku. Ceny nowej kolekcji plasują się między 290 a 1590 złotych.