Aktualizacja: 03.09.2015 22:00 Publikacja: 03.09.2015 22:00
W Mikomax Smart Office łączy się doświadczenie Janusza i Anny Mikołajczyków z pokolenia X z nowymi pomysłami ich dzieci, Macieja i Zuzanny, z pokolenia Y
Foto: materiały prasowe
Za przydatną w rozwoju za granicą anglojęzyczną nazwą Mikomax Smart Office kryje się polski biznes rodziny Mikołajczyków, która może być przykładem dobrej współpracy dojrzałej generacji X z dynamicznym pokoleniem Y. Tę pierwszą tworzą założyciele firmy, Janusz i Anna Mikołajczykowie. Pokolenie Y to ich dzieci, Zuzanna i Maciej, które przedsiębiorczość w genach mają i po rodzicach, i po dziadkach.
Jak wspomina Janusz Mikołajczyk, rodzice żony mieli przed II wojną spory dom handlowy w Lublinie, natomiast jego matka nawet w czasach PRL prowadziła sklep spożywczy, a później zajęła się produkcję pustaków. Choć ojciec (inżynier lotnictwa) pracował „na państwowym" jako konstruktor w zakładach w Mielcu, Janusz Mikołajczyk po studiach na wydziale budownictwa wybrał drogę wytyczoną przez matkę. Na początku lat 80. XX w. założył z kolegą zakład stolarski, w którym robili boazerię, drewniane żyrandole oraz meble kuchenne.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas