Aktualizacja: 15.01.2016 16:02 Publikacja: 15.01.2016 16:02
Foto: materiały prasowe
To międzynarodowa forma wsparcia mająca wyróżniać firmy obecne na zagranicznych rynkach i planujące dalszą ekspansję. Paszporty ułatwiają działalność w krajach, gdzie obecna jest grupa Santander. Ich posiadacze otrzymują dostęp do pakietów specyficznych usług, które są szczególnie ważne przy wchodzeniu na nowe rynki. Mają także łatwiejszy dostęp do produktów bankowych za granicą. – Paszport Santandera jest także formą docenienia firm, które tempem swojego rozwoju dowodzą, że polski sukces jest możliwy w najdalszych zakątkach świata – stwierdza Olga Pietkiewicz, szefowa International Desk Banku Zachodniego WBK, odpowiedzialna za projekt Santander Passport.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas