Robić tak, jakbyśmy robili dla siebie

Z Przemysławem Pohrybieniukiem rozmawia Anita Błaszczak.

Aktualizacja: 22.11.2016 16:16 Publikacja: 22.11.2016 16:11

Robić tak, jakbyśmy robili dla siebie

Foto: Fotorzepa, Michał Łepecki

Rz: Już wkrótce obowiązkiem części spółek będzie raportowanie niefinansowe, a coraz więcej firm mówi o CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Może więc nie potrzeba otwierać im oczu na wartości?

Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor zarządzający ACCA na Polskę i kraje bałtyckie: Biznes powinien cały czas mieć oczy otwarte i doceniać, że otwierają je również konsumenci i klienci. Tytułowe otwieranie oczu (kongres OEES, Open Eyes Economy Summit, Ekonomii Otwartych Oczu – red.) ma wiele aspektów; chodzi o zwrócenie uwagi nie tylko na to, jaką usługę czy produkt firma oferuje, ale również na to, w jaki sposób ten produkt został wytworzony. Właśnie na tym polega symboliczne otwarcie oczu, które ma też jeszcze głębsze znaczenie – to, jakimi wartościami firma się kieruje, czy tworzy nowe miejsca pracy, czy rozwija ludzi, czy nie narusza w jakiś sposób praw człowieka.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wydarzenia Gospodarcze
Zarządzanie różnorodnością – DEI jako wyzwanie i klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Wydarzenia Gospodarcze
Czy polska prezydencja w Unii Europejskiej to czas na rozpoczęcie debaty o kosztach zrównoważonej transformacji? Dyskusja w świetle raportu Mario Draghi’ego.
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo lekowe - filar gwarantujący stabilność europejskiej gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
CSRD, CSDDD, Atestacja. Na jakim etapie jesteśmy?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Wydarzenia Gospodarcze
Transformacja biznesu w całym łańcuchu wartości – dobre praktyki