Aktualizacja: 22.11.2016 16:16 Publikacja: 22.11.2016 16:11
Foto: Fotorzepa, Michał Łepecki
Rz: Już wkrótce obowiązkiem części spółek będzie raportowanie niefinansowe, a coraz więcej firm mówi o CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Może więc nie potrzeba otwierać im oczu na wartości?
Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor zarządzający ACCA na Polskę i kraje bałtyckie: Biznes powinien cały czas mieć oczy otwarte i doceniać, że otwierają je również konsumenci i klienci. Tytułowe otwieranie oczu (kongres OEES, Open Eyes Economy Summit, Ekonomii Otwartych Oczu – red.) ma wiele aspektów; chodzi o zwrócenie uwagi nie tylko na to, jaką usługę czy produkt firma oferuje, ale również na to, w jaki sposób ten produkt został wytworzony. Właśnie na tym polega symboliczne otwarcie oczu, które ma też jeszcze głębsze znaczenie – to, jakimi wartościami firma się kieruje, czy tworzy nowe miejsca pracy, czy rozwija ludzi, czy nie narusza w jakiś sposób praw człowieka.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas