Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2017 21:19 Publikacja: 12.06.2017 20:52
Foto: Fotorzepa/Rafał Guz
– Polskie firmy kosmetyczne złapały wiatr w żagle – twierdzi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Rozwój eksportu, który jeszcze przed kilkoma laty był domeną dość wąskiej grupy krajowych producentów, dzisiaj jest celem niemal każdej firmy z branży kosmetycznej.
Widać to choćby po rosnącej z roku na rok liczbie polskich firm wystawiających się na czołowych branżowych targach, w czym od 2013 r. pomaga dofinansowanie z rządowego programu promocji eksportu. W jego obecnej edycji, zaplanowanej do końca 2019 r., kosmetyki są jedną z 12 promowanych branż.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kongres Nowej Mobilności, czyli największe w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęcone zrównoważonemu tr...
Choć na świecie nie brakuje prestiżowych imprez dotyczących branży zbrojeniowej, to właśnie Kielce od lat pozost...
Wspólne europejskie zamówienia są nie tylko tańsze, ale także tworzą jednolite standardy technologiczne i intero...
Pilnie potrzebujemy stworzyć jednolity europejski rynek obrony. Wspólne zakupy obronne są nie tylko tańsze, ale...
O roli aplikacji bankowych w dostępie do usług publicznych i znaczeniu sztucznej inteligencji w ochronie danych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas