Aktualizacja: 12.06.2017 21:19 Publikacja: 12.06.2017 20:52
Foto: Fotorzepa/Rafał Guz
– Polskie firmy kosmetyczne złapały wiatr w żagle – twierdzi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Rozwój eksportu, który jeszcze przed kilkoma laty był domeną dość wąskiej grupy krajowych producentów, dzisiaj jest celem niemal każdej firmy z branży kosmetycznej.
Widać to choćby po rosnącej z roku na rok liczbie polskich firm wystawiających się na czołowych branżowych targach, w czym od 2013 r. pomaga dofinansowanie z rządowego programu promocji eksportu. W jego obecnej edycji, zaplanowanej do końca 2019 r., kosmetyki są jedną z 12 promowanych branż.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas