Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.05.2019 11:10 Publikacja: 29.05.2019 11:10
Neon na ul. Szpitalnej w Warszawie: logo firmy zaprojektowane przez Leonetto Cappiello w 1926 r.
Foto: materiały prasowe
Od ponad półtora wieku dostarcza konsumentom radość i przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady.
Emil Wedel, syn Karola – założyciela marki, był niezachwianym optymistą, który zarażał innych swoją postawą. Słodycze „noszące" jego imię szybko zdobyły serca ludzi, a biznes trafił w ręce kolejnych pokoleń, które doskonaliły sztukę robienia czekolady. W 1926 roku na zlecenie kolejnego przedstawiciela rodziny, Jana Wedla, powstała jedna z najpopularniejszych grafik reklamowych w Polsce – sylwetka chłopca dosiadającego pasiastej zebry, dźwigającego tabliczki czekolady. Autorem kreacji był włoski malarz i karykaturzysta Leonetto Cappiello, nazywany ojcem współczesnej sztuki plakatu i reklamy. Historia zatacza koło, a chłopiec i zebra są bohaterami współczesnych wedlowskich reklam. Natomiast w zeszłym roku na dachu najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie zrewitalizowano neon z ich wizerunkiem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Podczas śniadania prasowego na AGRO SHOW eksperci z sektora rolnictwa, finansów i doradztwa dyskutowali o kluczo...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Trzy dni wystawy, 120 ha powierzchni, 670 wystawców, 76 tys. zwiedzających i 26 lat tradycji – tak prezentują si...
Panel poświęcony jest strategicznej roli sektora budowlanego jako jednego z głównych motorów wzrostu gospodarcze...
Zbliżające się Forum Ekonomiczne w Karpaczu to wyjątkowa przestrzeń międzynarodowego dialogu, gdzie odważne pyta...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Już za kilka dni, we wtorek 2 września, rozpocznie się XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu. Organizatorzy Forum z...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas