Aktualizacja: 29.05.2019 11:10 Publikacja: 29.05.2019 11:10
Neon na ul. Szpitalnej w Warszawie: logo firmy zaprojektowane przez Leonetto Cappiello w 1926 r.
Foto: materiały prasowe
Od ponad półtora wieku dostarcza konsumentom radość i przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady.
Emil Wedel, syn Karola – założyciela marki, był niezachwianym optymistą, który zarażał innych swoją postawą. Słodycze „noszące" jego imię szybko zdobyły serca ludzi, a biznes trafił w ręce kolejnych pokoleń, które doskonaliły sztukę robienia czekolady. W 1926 roku na zlecenie kolejnego przedstawiciela rodziny, Jana Wedla, powstała jedna z najpopularniejszych grafik reklamowych w Polsce – sylwetka chłopca dosiadającego pasiastej zebry, dźwigającego tabliczki czekolady. Autorem kreacji był włoski malarz i karykaturzysta Leonetto Cappiello, nazywany ojcem współczesnej sztuki plakatu i reklamy. Historia zatacza koło, a chłopiec i zebra są bohaterami współczesnych wedlowskich reklam. Natomiast w zeszłym roku na dachu najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie zrewitalizowano neon z ich wizerunkiem.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas