Aktualizacja: 08.02.2016 20:00 Publikacja: 08.02.2016 20:00
Polski eksport materiałów i wyrobów włókienniczych szybko rośnie. Po pierwszych trzech kwartałach 2015 r. wartość zagranicznej sprzedaży odzieży i tekstyliów przekraczała 4,62 mld euro. To o 15,2 proc. więcej niż w tym samym czasie rok wcześniej. Po dziesięciu miesiącach eksport wyniósł 5,24 mld euro, a tempo wzrostu zwiększyło się w ujęciu rocznym do 15,4 proc. I choć import branży był w tym czasie większy o blisko 2 mld euro, to jego dynamika była już słabsza – 11,3 proc.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas