Aktualizacja: 27.08.2018 17:42 Publikacja: 27.08.2018 15:45
Foto: Adobe Stock
Coraz więcej klientów w kontaktach z Urzędem Transportu Kolejowego decyduje się na korzystanie z platformy ePUAP. Od początku 2017 roku do UTK przez ePUAP wpłynęło prawie 600 spraw. Wprawdzie z tej metody komunikacji korzystają przede wszystkim duże podmioty, nie jest to jednak regułą. Coraz częściej nasi klienci zakładają konta instytucjonalne na ePUAP (więcej szczegółów znajdziesz w instrukcji) i korzystając z możliwości potwierdzenia w UTK Profilu Zaufanego, przysyłają do nas w tym celu swoich przedstawicieli. Administrator konta w organizacji może dołączyć do niego indywidualne konto takiej upoważnionej osoby, która będzie mogła składać wnioski elektroniczne w imieniu podmiotu.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas