Reklama

Liberty wychodzi poza komunikację

Ponad 1000 małych i średnich przedsiębiorstw ubezpieczyło się w Liberty Ubezpieczenia. Firma, która dotąd kojarzyła się przede wszystkim z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, po zmianie strategii i rozszerzeniu oferty uważa, że to sukces.

Publikacja: 23.01.2015 13:48

Liberty wychodzi poza komunikację

Foto: Fotorzepa/Bartek Sadowski

Tym bardziej, że klienci najczęściej wybierają polisy przewidujące szeroki zakres ochrony.

Rafał Klepuszewski, kierownik ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Liberty Ubezpieczenia komentując tę informację podkreśla, że obserwuje dużą dynamikę w sprzedaży polis dla MSP w poszczególnych miesiącach. - Coraz większa popularność oferty to efekt dobrze skonstruowanego produktu, trafiającego w potrzeby klientów - tłumaczy. - Polisy są dostosowane do zakresu ochrony właściwego dla specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu firmy ubezpieczają dokładnie te ryzyka, na których najbardziej im zależy. Sukces oferty dedykowanej dla małych i średnich firm zawdzięczamy również intuicyjnej aplikacji sprzedażowej dla agentów, która sugeruje zakres ochrony najkorzystniejszy dla danego przedsiębiorcy w procesie sprzedażowym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama