Reklama
Rozwiń

Liberty wychodzi poza komunikację

Ponad 1000 małych i średnich przedsiębiorstw ubezpieczyło się w Liberty Ubezpieczenia. Firma, która dotąd kojarzyła się przede wszystkim z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, po zmianie strategii i rozszerzeniu oferty uważa, że to sukces.

Publikacja: 23.01.2015 13:48

Liberty wychodzi poza komunikację

Foto: Fotorzepa/Bartek Sadowski

Tym bardziej, że klienci najczęściej wybierają polisy przewidujące szeroki zakres ochrony.

Rafał Klepuszewski, kierownik ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Liberty Ubezpieczenia komentując tę informację podkreśla, że obserwuje dużą dynamikę w sprzedaży polis dla MSP w poszczególnych miesiącach. - Coraz większa popularność oferty to efekt dobrze skonstruowanego produktu, trafiającego w potrzeby klientów - tłumaczy. - Polisy są dostosowane do zakresu ochrony właściwego dla specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu firmy ubezpieczają dokładnie te ryzyka, na których najbardziej im zależy. Sukces oferty dedykowanej dla małych i średnich firm zawdzięczamy również intuicyjnej aplikacji sprzedażowej dla agentów, która sugeruje zakres ochrony najkorzystniejszy dla danego przedsiębiorcy w procesie sprzedażowym.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną
Ubezpieczenia
Koniec wojny cenowej na rynku OC, ale rośnie liczba przestępstw