Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2015 13:48 Publikacja: 23.01.2015 13:48
Foto: Fotorzepa/Bartek Sadowski
Tym bardziej, że klienci najczęściej wybierają polisy przewidujące szeroki zakres ochrony.
Rafał Klepuszewski, kierownik ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Liberty Ubezpieczenia komentując tę informację podkreśla, że obserwuje dużą dynamikę w sprzedaży polis dla MSP w poszczególnych miesiącach. - Coraz większa popularność oferty to efekt dobrze skonstruowanego produktu, trafiającego w potrzeby klientów - tłumaczy. - Polisy są dostosowane do zakresu ochrony właściwego dla specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu firmy ubezpieczają dokładnie te ryzyka, na których najbardziej im zależy. Sukces oferty dedykowanej dla małych i średnich firm zawdzięczamy również intuicyjnej aplikacji sprzedażowej dla agentów, która sugeruje zakres ochrony najkorzystniejszy dla danego przedsiębiorcy w procesie sprzedażowym.
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Choć polisy komunikacyjnego OC drożeją coraz mocniej, to wartość szkód i koszty naprawy aut rośną jeszcze szybci...
Zakłady ubezpieczeń wykryły w 2024 r. ponad 32 tys. wyłudzeń odszkodowań i świadczeń. Choć jest ich o 15 proc. m...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Branża ubezpieczeniowa ma coraz większy problem z dopasowaniem cen do ryzyka. Ten problem będzie się w najbliższ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas