Liberty wychodzi poza komunikację

Ponad 1000 małych i średnich przedsiębiorstw ubezpieczyło się w Liberty Ubezpieczenia. Firma, która dotąd kojarzyła się przede wszystkim z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, po zmianie strategii i rozszerzeniu oferty uważa, że to sukces.

Publikacja: 23.01.2015 13:48

Liberty wychodzi poza komunikację

Foto: Fotorzepa/Bartek Sadowski

Tym bardziej, że klienci najczęściej wybierają polisy przewidujące szeroki zakres ochrony.

Rafał Klepuszewski, kierownik ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Liberty Ubezpieczenia komentując tę informację podkreśla, że obserwuje dużą dynamikę w sprzedaży polis dla MSP w poszczególnych miesiącach. - Coraz większa popularność oferty to efekt dobrze skonstruowanego produktu, trafiającego w potrzeby klientów - tłumaczy. - Polisy są dostosowane do zakresu ochrony właściwego dla specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu firmy ubezpieczają dokładnie te ryzyka, na których najbardziej im zależy. Sukces oferty dedykowanej dla małych i średnich firm zawdzięczamy również intuicyjnej aplikacji sprzedażowej dla agentów, która sugeruje zakres ochrony najkorzystniejszy dla danego przedsiębiorcy w procesie sprzedażowym.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną
Ubezpieczenia
Koniec wojny cenowej na rynku OC, ale rośnie liczba przestępstw
Ubezpieczenia
Mocno rośnie wartość wykrytych wyłudzeń „na zgon”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ubezpieczenia
Luki w ochronie ubezpieczeniowej będą rosnąć