Liberty wychodzi poza komunikację

Ponad 1000 małych i średnich przedsiębiorstw ubezpieczyło się w Liberty Ubezpieczenia. Firma, która dotąd kojarzyła się przede wszystkim z ubezpieczeniami komunikacyjnymi, po zmianie strategii i rozszerzeniu oferty uważa, że to sukces.

Publikacja: 23.01.2015 13:48

Liberty wychodzi poza komunikację

Foto: Fotorzepa/Bartek Sadowski

Tym bardziej, że klienci najczęściej wybierają polisy przewidujące szeroki zakres ochrony.

Rafał Klepuszewski, kierownik ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Liberty Ubezpieczenia komentując tę informację podkreśla, że obserwuje dużą dynamikę w sprzedaży polis dla MSP w poszczególnych miesiącach. - Coraz większa popularność oferty to efekt dobrze skonstruowanego produktu, trafiającego w potrzeby klientów - tłumaczy. - Polisy są dostosowane do zakresu ochrony właściwego dla specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu firmy ubezpieczają dokładnie te ryzyka, na których najbardziej im zależy. Sukces oferty dedykowanej dla małych i średnich firm zawdzięczamy również intuicyjnej aplikacji sprzedażowej dla agentów, która sugeruje zakres ochrony najkorzystniejszy dla danego przedsiębiorcy w procesie sprzedażowym.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ubezpieczenia
Solidny początek roku PZU. Zysk mocno w górę. Rośnie sprzedaż polis
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków