Reklama

Ubezpieczeniowy gigant stawia na nowe technologie

PZU ubezpieczy przesyłki na Allegro i będzie sprzedać polisy podróżne pasażerom LOT. W nowej strategii spółka zapowiada zintegrowanie wszystkich aktywności grupy wokół klienta i wchodzenie z nim w długofalowe relacje.

Aktualizacja: 11.01.2018 06:26 Publikacja: 10.01.2018 20:54

Ubezpieczeniowy gigant stawia na nowe technologie

Foto: Bloomberg

PZU zapowiada uwolnienie potencjału drzemiącego w największej grupie finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej. A ten jest ogromny – PZU, Pekao i Alior mają razem ponad 22 mln klientów. Ponad 80 proc. gospodarstw domowych ma jakieś relacje z co najmniej jedną z tych spółek.

Dlatego PZU chce stopniowo przekształcać się w firmę usługową z pełną ofertą ubezpieczeniowo-finansową. Grupa uprości ofertę produktową oraz rozbuduje sieć sprzedawców i uruchomi nową stronę internetową oraz program lojalnościowy. To elementy nowej strategii do 2020 r., przyjętej przez zarząd i radę nadzorczą ubezpieczeniowego giganta. Spodobała się ona inwestorom – kurs PZU w środę lekko rósł przy spadającym rynku.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama