Reklama
Rozwiń
Reklama

Ubezpieczeniowy gigant stawia na nowe technologie

PZU ubezpieczy przesyłki na Allegro i będzie sprzedać polisy podróżne pasażerom LOT. W nowej strategii spółka zapowiada zintegrowanie wszystkich aktywności grupy wokół klienta i wchodzenie z nim w długofalowe relacje.

Aktualizacja: 11.01.2018 06:26 Publikacja: 10.01.2018 20:54

Ubezpieczeniowy gigant stawia na nowe technologie

Foto: Bloomberg

PZU zapowiada uwolnienie potencjału drzemiącego w największej grupie finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej. A ten jest ogromny – PZU, Pekao i Alior mają razem ponad 22 mln klientów. Ponad 80 proc. gospodarstw domowych ma jakieś relacje z co najmniej jedną z tych spółek.

Dlatego PZU chce stopniowo przekształcać się w firmę usługową z pełną ofertą ubezpieczeniowo-finansową. Grupa uprości ofertę produktową oraz rozbuduje sieć sprzedawców i uruchomi nową stronę internetową oraz program lojalnościowy. To elementy nowej strategii do 2020 r., przyjętej przez zarząd i radę nadzorczą ubezpieczeniowego giganta. Spodobała się ona inwestorom – kurs PZU w środę lekko rósł przy spadającym rynku.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Ubezpieczenia
Koniec konklawe w PZU. Spółka ma nowego prezesa. Teraz Bogdan Benczak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ubezpieczenia
Trudne konklawe w PZU. Kiedy poznamy nazwisko nowego prezesa?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama