Nagrody w konkursie Business Premium organizowanym przez Bloomberg Businessweek Polska zostały po raz pierwszy wręczone. Wyróżnione projekty oceniano pod względem jakości usług, dostosowania do potrzeb rynkowych, nowoczesności, efektywności i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klientów. W obszarze faktoringu najlepsza okazała się spółka z Grupy Credit Agricole – CA Commercial Finance Polska.

Choć spółka Credit Agricole Commercial Finance Polska SA działa na polskim rynku faktoringu od 2,5 roku, jej osiągnięcia w obszarze wsparcia MŚP zostały mocno docenione przez klientów. Rozwiązania, jakie oferuje spółka nie tylko obejmują wszelkie dostępne na polskim rynku produkty faktoringowe. To co wydaje się być charakterystyczne dla jej działania, to duża elastyczność w podejściu do potrzeb klientów, dopasowanie do specyfiki branży w jakiej funkcjonują i skali ich działalności.

Business Premium 2014 to dla nas szczególne wyróżnienie – powiedział Stanisław Atanasow, Prezes Zarządu Credit Agricole Commercial Finance Polska. Nasze wysiłki w jakości obsługi klienta zostały docenione, choć konkurencja w usługach faktoringu w Polsce jest ogromna. Mam znakomity zespół, który nie tylko czerpie wiedzę od swoich francuskich kolegów, którzy są numer 1 w Europie, ale przede wszystkim słucha klientów i profesjonalnie odpowiada na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby – dodał Atanasow.